Gwarancja zwrotu towaru
W przeciwieństwie do większości sklepów prowadzimy możliwość zwrotu towaru nie tylko dla klientów indywidualnych zwanych potocznie konsumentami, ale także dla podmiotów dokonujących zakupów jako firmy, instytucje itp. Mamy świadomość, że rynek gamingowy stale profesjonalizuje się w naszym kraju, powstają coraz silniejsze podmioty opierające swoją działalność na tworzeniu i testowaniu gier, gdzie dedykowany sprzęt jest koniecznością.
Czasami może zdarzyć się tak, że wybrany komputer nie spełnia oczekiwań. Szanujemy w pełni decyzje naszych klientów i dlatego niezależnie od formy zakupu (indywidualnie czy jako firma) zgadzamy się na zwrot towaru.
Jak dokonać zwrotu:
1. W ciągu 14 dni od otrzymania paczki prosimy o odesłanie nam pisma zawierającego wypełniony formularz, którego wzór znajduje się tutaj (należy wysłać go na adres pocztowy: kuzniewski.pl, ul. Grunwaldzka 466, 62-064 Poznań-Plewiska).
2. Zwrot dotyczy wyłącznie zakupu dokonanego na odległość (telefonicznie, mailowo, przez naszą stronę). Odbiór w salonie nie uprawnia do zwrotu towaru.
3. Od momentu kiedy wysłałeś pismo z rezygnacją masz 14 dni na odesłanie towaru na swój koszt. Możesz odesłać pismo razem z paczką, prosimy jednak o wysłanie uprzednio maila na skrzynkę zwroty@gameragon.pl z informacją, że paczka została nadana.
4. Produkty nieuprawnione do zwrotu to:
a) komputery przerobione na Twoje życzenie (dodany RAM, wymiana dysku, zestawy komputerowe wg wskazanej specyfikacji),
b) rozpakowane oprogramowanie i wszelkie produkty dostarczane na płytach,
c) cyfrowe wersje oprogramowania dostarczone drogą internetową.
5. Kiedy paczka do nas dotrze, otrzymasz stosownego maila w tej sprawie, a nasza transakcja zostanie anulowana.